- Właścicielem sklepu internetowego www.majacentrum.pl jest firma:
FAIRY GARDEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
42-200 Częstochowa
ul. Kisielewskiego 18/28
NIP: 9492263499
REGON: 52632079500000
Zarejestrowane przez Prezydenta Miasta Częstochowa
- Ilekroć w regulaminie mowa jest o Sklepie rozumie się przez to sklep internetowy www.majacentrum.pl , którego właścicielem jest firma FAIRY GARDEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ , 42-200 Częstochowa, ul. Kisielewskiego 18/28
Ilekroć w regulaminie mowa jest o Kliencie rozumie się przez to osobę korzystającą z usług strony internetowej www.majacentrum.pl i zamawiającą towary poprzez stronę www.majacentrum.pl
Ilekroć w regulaminie mowa jest o złożeniu zamówienia rozumie się przez to prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia znajdującego się na stronie www.majacentrum.pl
- Sklep internetowy prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem sieci Internet.
- Przeglądanie witryny i dokonywanie zakupów w Sklepie wymaga akceptacji plików cookie przez przeglądarkę użytkownika.
- Do prawidłowego przeglądania witryny wymagana jest prawidłowo skonfigurowana przeglądarka internetowa (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome lub inna).
Zasady zamawiania
- Aby dokonać zamówienia Klient musi wypełnić prawidłowo formularz zamówienia, zaakceptować niniejszy Regulamin oraz klikając na końcu "Potwierdzenie zamówienia".
- Podczas składania zamówienia konieczne jest określenie liczby zamawianych produktów, podanie adresu wysyłki i sposobu płatności za zamówienie oraz w polu notatki i sugestie ewentualne uwagi dotyczące produktu (kolor itp.) Zaleca się podać również numer telefonu, w celu ułatwienia kontaktu z Klientem.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe złożenie zamówienia.
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.
- Realizacja zamówienia jest uzależniona od stanów magazynowych, terminów realizacji deklarowanych przez producenta towarów oraz od prawidłowości złożonego zamówienia przez Klienta.
- Klient nie może zrezygnować z zamówienia jeżeli jest ono w trakcie realizacji.
- Ceny towarów brutto zawierają podatek 23% VAT i są wyrażone w złotych polskich.
- Podane ceny nie zwierają kosztów transportu/dostawy.
- Wymiary produktów pochodzą od producentów. Jeśli Klient ma pytania/uwagi dotyczące danego towaru przed zamówieniem powinien skontaktować się ze Sklepem w celu wyjaśnienia nieścisłości.
Dostawa, transport, płatności
- Sklep realizuje zamówienia na terenie Polski i poza granicami kraju
- Sposób dostawy i płatności Klient wybiera podczas procesu zamawiania ( jeżeli wysyłka ma być jednak poza granicę Polski należy się każdorazowo skontaktować ze Sklepem w celu podania niezbędnych danych adresowych aby ustalić cenę wysyłki. Przesyłki zagraniczne są wysyłane tylko przy zrobionej przedpłaci ).
- Koszt wysyłki w przypadku formy "za pobraniem" jest wyższy od kosztu wysyłki przy przedpłacie na konto Sklepu.
- Podczas składania zamówienia w Sklepie i wybraniu formy transportu, klient widzi w zamówieniu koszt transportu jaki będzie zobowiązany ponieść wraz z kosztami zakupu samego towaru. Koszty wysyłki są przeliczane dopiero w momencie zakończenia dodawania produktów do „koszyka” i po jego zatwierdzeniu.
- Przed odebraniem przesyłki Klient powinien sprawdzić czy stan zewnętrzny opakowania jest nienaruszony. Należy również sprawdzać zawartość wewnątrz gdyż wysyłany towar jest bardzo delikatny i pomimo oznakowania ostrożnie szkło i zabezpieczania paczki - folią bąbelkową i gąbkami - może dojść do uszkodzenia. W przypadku zauważenia uszkodzeń powstałych podczas transportu Klient jest zobowiązany do sporządzenia razem z kurierem protokołu szkody.
- Sposób odbioru uszkodzonego towaru oraz jego wymiana są ustalane indywidualnie w każdym wypadku powstałej szkody pomiędzy Klientem i Sklepem.
- Szczegółowe informacje dotyczące kosztów wysyłki oraz transportu znajdują się w zakładce DOSTAWA.
- W przypadku zamówienia figur czas realizacji wynosi maksymalnie od 1 do 4 dni roboczych
- Maksymalny czas wysyłki wynosi 60 dni roboczych - w przypadku zamówienia figur pod konkretne malowanie czy wzór oraz w rozmiarach XXL - informacja o wydłużonym czasie wysyłki znajduję się w opisie figury z zaznaczeniem czasu wysyłki - Kupujący jest o tym poinformowany jeszcze przed dokonaniem zakupu.
- Termin można również ustalić przed zakupem - wysyłając zapytanie na adres mailowy : biuro@majacentrum.pl
Dane osobowe i rejestracja użytkownika
- Klient może założyć konto użytkownika poprzez wypełnienie pola rejestracji. Rejestracja nie jest konieczna do dokonania zakupów w naszym sklepie.
- Klient podaje dane osobowe dobrowolnie.
- Za poprawność podanych danych odpowiada Klient.
- Klient w każdej chwili może dokonać zmiany danych osobowych, usunąć lub poprawić dane zgodnie ze stanem faktycznym.
- Podanie prawidłowych danych jest konieczne do wystawienia przez Sklep poprawnego dowodu zakupu oraz do dostarczenia towaru pod właściwy adres.
- Zgodnie z ustawą "O ochronie danych osobowych" z dnia 29.08.1997 r. dane osobowe Klienta są chronione przed dostępem osób nieupoważnionych do tego zarówno w procesie ich przetwarzania, jak i przechowywania. Dane będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówień lub dla powiadamiania o nowościach i promocjach w Sklepie. Dane nie będą udostępniane żadnym innym podmiotom, ani osobom trzecim.
Reklamacje i zwroty
- Zgodnie z "Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku "O Prawach Konsumenta" (Dz.U. z dn. 24 czerwca 2014r.) Klient możne zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko w przypadku, jeżeli produkt nie jest zniszczony, kopiowany lub w żaden sposób użytkowany. Klient dokonuje zwrotu na swój koszt.
Zwroty prosimy kierować na adres:
Maja Centrum
42-202 Częstochowa
ul. Kisielewskiego 18/28
z dopiskiem Zwrot.
- Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę lub paragon fiskalny. Sklep dokona zwrotu ceny produktu przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta w terminie 7 dni.
- Kupujący może złożyć reklamację na adres : reklamacje@majacentrum.pl oraz biuro@majacentrum.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja zawiera załączniki w formacie pdf:
Imię i Nazwisko, adres / adres e-mail Kupującego
Dokument zawierający datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji ( paragon / faktura )
Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego
W przypadku reklamacji uszkodzonej przesyłki w transporcie Protokół szkody, który jest podstawą do wypłaty odszkodowania. Bardzo prosimy aby za każdym razem sprawdzać zawartość przesyłki oraz zwracać uwagę na wgniecenia, dziury i inne budzące zastrzeżenia ślady na kartonie. Bardzo ważne aby wszystkie takie informacje zamieścić w protokole szkody ( uszkodzenia kartonu, naklejki ostrzegawcze jak i również informację, że były wypełniacze w postaci ścinek gąbki oraz folia bąbelkowa ) i nie zostawiać tych decyzji kurierowi gdyż błędnie wypełniony protokół jest w 90% powodem wypłaty odszkodowania.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 - 30 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
- Zwracany towar przesłany do nas powinien być nieuszkodzony. W przeciwnym wypadku zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.
- Jeżeli doszło do uszkodzeni towaru w transporcie i figura doszła uszkodzona bardzo prosimy aby po otrzymaniu przesyłki i sprawdzeniu zawartości przy kurierze oraz niezwłocznie poinformować nas drogą mailową lub telefonicznie, że doszło do uszkodzenia. Kupujący powinien złożyć reklamację na adres : reklamacje@majacentrum.pl oraz biuro@majacentrum.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja zawiera załączniki w formacie pdf:
Imię i Nazwisko, adres / adres e-mail Kupującego
Dokument zawierający datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji ( paragon / faktura )
Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego
W przypadku reklamacji uszkodzonej przesyłki w transporcie Protokół szkody, który jest podstawą do wypłaty odszkodowania. Bardzo prosimy aby za każdym razem sprawdzać zawartość przesyłki oraz zwracać uwagę na wgniecenia, dziury i inne budzące zastrzeżenia ślady na kartonie. Bardzo ważne aby wszystkie takie informacje zamieścić w protokole szkody ( uszkodzenia kartonu, naklejki ostrzegawcze jak i również informację, że były wypełniacze w postaci ścinek gąbki oraz folia bąbelkowa ) i nie zostawiać tych decyzji kurierowi gdyż błędnie wypełniony protokół jest w 90% powodem wypłaty odszkodowania.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 - 30 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
Jeżeli zgłaszają Państwo fakt uszkodzenia później niż w dniu doręczenia i bez protokołu szkody musicie się Państwo liczyć z odmową. Czas na decyzję jest od 14-30 dni i wiąże się to z odmową.
Paczki każdorazowo są bardzo dobrze zabezpieczane w folię bąbelkową, karton mamy nowy robiony pod zamówienie, który wypełniamy z każdej strony ścinkami gąbek aby zamortyzować figurę w trakcie transportu.
Każdy karton jest oklejony naklejkami "ostrożnie szkło" i naklejkami kierunkowymi " góra, dół " aby wiadomo było jak należy przewozić karton. Paczki są ubezpieczone.
Ważne jest aby protokół był spisany w dniu doręczenia paczki ponieważ w momencie podpisania bądź przyjęcia paczki i nie zgłoszenia szkody ubezpieczenie wygasa i nie moża udowodnić, że do uszkodzenia doszło w transporcie.
Od nas zawsze towar wychodzi nie uszkodzony !!!! mamy kamery i nagrania do 7 dni jak są pakowane figury i przy protokole spisanym przy doręczeniu zawsze jesteśmy w stanie udowodnić winę kuriera.
Bardzo prosimy o zapoznanie się z cennikiem wysyłki przed zakupem. Jeżeli się nie zgadzasz z podaną ceną - nie zakupuj!
Cena za wysyłkę obejmuję : karton, wypełnienie, taśmy, naklejki ostrzegawcze, ubezpieczenie przesyłki , paletę ( jeżeli są to duże lub ciężkie figury ) oraz sam koszt który ponosimy w firmach kurierskich.
Aktualnie współpracujemy z takimi firmami jak : Pocztex, DPD, Raben, Geis oraz inpost a paczki są nadawane odpowiednio do wielkości i tak aby było najtaniej i najbezpieczniej.
Proszę pamiętać, że paczki są duże i zabezpieczone nie każda firma kurierska odbiera gabarytowe paczki.
Paczki nadawane są tak szybko jak to tylko możliwe od poniedziałku do czwartku ( pocztex ) lub do piątku jeżeli chodzi o przesyłki paletowe ( RABEN, Geis , DPD oraz inpost ). Jest to spowodowane tym, że towar jest delikatny do transportu i nie chcemy aby paczki były magazynowane w firmach kurierskich.
Czasami nawet paczki są wysyłane w dniu zakupu.
Czas wysyłki - W związku z dużą ilością zamówień oraz problemem z żywicą pragniemy Państwa poinformować oraz chcemy prosić o zrozumienie ponieważ czas wysyłki może się troszkę wydłużyć. Pojawiają się nowe trudności z dostępnością nie tylko figur z żywicy ale również w dostępności kartonów czy wypełniacza w postaci ścinek gąbki. Używane przez nas ścinki gąbki są używane po to aby w czasie transportu firmą kurierską nie doszło do uszkodzenia figury. Jeżeli jest to dla Państwa kłopotliwe prosimy o kontakt przed wysyłka wtedy na Państwa odpowiedzialność możemy wysłać bez gąbki w samej folii babelkowej figurę ale nie możemy dać gwarancji ze do uszkodzenia nie dojdzie gdyż aktualnie widzimy wzrost - nie tylko u nas wysyłek. Bardzo prosimy również o telefon lub maila jezeli Państwa zamówienie jest pilne lub priorytetowe. Postaramy się dołożyć wszelkich starań aby było wszystko na czas ale musimy o tym wiedzieć wcześniej. W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o telefon lub maila, jesteśmy tez dostępni na messengerze. Zapraszamy !!!!
Postanowienia końcowe
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu .
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.